کد خبر 540924
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

فرماندار سلماس گفت: انتخابات سلماس به دور دوم کشید. گفت: رسول جلایر و شهروز برزگر از بین 16 نامزد انتخاباتی توانستند به دور دوم راه یابند.

 به گزارش مشرق، مسعود حاجی علیلو فرماندار سلماس، اظهار داشت: نتایج انتخابات سلماس نهایی شده و انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص رسول جلایر و شهروز برزگر به ترتیب با 18 هزار و 361 رای و 16 هزار و 463 رای به دور دوم راه یافتند، تصریح کرد: این دو کاندیدا از بین 16 نامزد انتخاباتی توانسته‌اند به دور دوم راه یابند.

این مسئول مشارکت مردم در این دوره از انتخابات را 73 درصد عنوان کرد و بیان داشت: مشارکت مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل تحسین بوده و شاهد حضور موثر مردم این شهرستان بودیم.

فرماندار سلماس با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای سبب شد تا بار دیگر معادلات دشمن بر هم بخورد، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان سلماس تقدیر و تشکر کرد.

حاجی‌علیلو با بیان اینکه امروزه ملت ایران مردمی آگاه هستند، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با آگاهی و بصیرتی که دارند در برابر دشمنان کوتاه نیامده و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

فرماندار سلماس با بیان اینکه کار شمارش آرا در این شهرستان به اتمام رسیده است، اعلام کرد: امیدواریم در دوره‌های بعدی نیز شاهد چنین مشارکتی از مردم شهیدپرور شهرستان سلماس شاهد باشیم.


آخرین نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید


آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اینجا ببینید

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس